Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Sunday, July 4, 2010

Baru balik dari cuti

Mohon maaf banyak-banyak kepada semua yang telah menghantar email dan lambat mendapat balasan. Email-email anda telah pun dijawab pagi ini dan InsyaAllah selepas ini proses menjawab email akan dilaksanakan seberapa segera yang boleh.

Minggu lepas saya bercuti panjang kerana menguruskan emak dan abah yang baru pergi menunaikan Umrah pada Sabtu lepas. Oleh kerana rumah parents di Bukit Beruntung tu tak ada broadband, maka tak dapatlah nak online. Nak access dengan 3G pun tak sempat gara-gara banyak aktiviti lain, sambil menyambut tetamu yang datang ke rumah,

Alhamdulillah, kami sekeluarga dah pun selamat kembali ke Kuantan malam tadi, dan mulai hari ini dapatlah online seperti biasa. InsyaAllah, aktiviti posting dalam blog pun dapat diteruskan sikit-sikit sambil terpaksa menyiapkan tugasan yang lain. Dalam kepala dah ada banyak nak post ni cuma kena kumpul bahan dan kumpul ayat je.

Oh ya, tak lama lagi, akan sampai suatu 'tool' yang sangat berguna yag ditempah khas dari KL, khas untuk sahabat-sahabat di Kuantan dan sesiapa yang berminat untuk mendapatkan penerangan mengenai Herbalife secara bersemuka. So, tak sabar tunggu 'tool' tu sampai di Kuantan, supaya projek baru dapat dilaksanakan untuk pelanggan-pelanggan di Kuantan. Rupa-rupanya ramai orang di Kuantan ni yang berminat dengan Herbalife tapi tak tahu nak dapatkan di mana.

Anyway, saya masih lagi menumpukan kepada aktiviti mengedarkan Herbalife secara online untuk semua pelanggan seluruh Malaysia. Jadi tiada masalah walau di mana anda berada masih boleh hubungi saya untuk mendapatkan maklumat mengenai Herbalife, atau pun untuk membuat tempahan. Jadi kepada semua yang berminat untuk mendapatkan produk Herbalife di Malaysia, boleh hubungi saya.

No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...