Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Monday, March 9, 2009

Baju kebaya kain batik


Hehe…Ayu tak posing aku ni? Ni semua idea adik aku, Ain, suruh aku posing macam ni. Dalam pada tu sempat lagi dia perli aku, ni nak letak dalam blog le ni.

Actually, gambar ni diambil masa majlis tunang adik lelaki aku no-4 di Cheras Baru, hari Ahad baru-baru ni. Tapi ni jelah gambar yang sempat di ambil. Nak shoot gambar berdiri pun tak sempat. Maklumle nak mengawal anak-anak aku dalam majlis ni.

Tapi yang seronoknya, tercapaile hasrat aku nak pakai baju kebaya dengan kain batik. Kain tu, yang suami tercinta beli di Indonesia baru-baru ni. Baju kebaya tu pulak aku baru beli di Kuantan Parade hari Jumaat lepas. Kiranya khas untuk majlis ni lah.

Yelah, nak pakai baju lain dah longgar. Terpaksalah beli baju baru. Nasib aku baik dpt jumpa dengan satu kedai yang jual kebaya yang cantik. Baju kebaya ni saiz 42. Memang betul-betul ngam dengan aku. Labuhnya, warna dan fitting badan pun betul-betul ngam.

Almaklumlah kan, masalah kaum ibu yang pernah melahirkan anak, dalam mencari baju, paling susah nak fit ialah bahagian dada. Bila bahagian tu dah muat, then mesti tak ada masalah nak fit bahagian lain.

Kalau dulu jangan haraple dapat nak pakai baju kebaya ready-made ni. Memang payahle nak cari saiz. Ada ke orang jual kebaya saiz 48? Nak pakai kebaya kena pi tempah kat tailor lah. Ni bila dah kurus sikit, bolehlah bergaya pakai kebaya dengan kain batik.

Untuk cerita lanjut pasal majlis ni, nanti bolehle jenguk personal blog aku . Skrg ni aku masih lagi kat Bukit Beruntung, rumah parents aku. Nak online YM pun tak lepas, Cuma dapat check emails dan send post ni saje. InsyaAllah, untuk updates lain, tunggu lepas aku dah selamat sampai Kuantan malam ni.

3 comments:

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...