Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Tuesday, April 10, 2012

Testimoni Herbalife : Perubahan Ain dengan Herbalife

Testimoni Herbalife Ain  membuatkan aku sangat bangga dan penuh kesyukuran!

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah

Tiada kata lagi yang mampu aku ucapkan selain bersyukur kepada Allah kerana dengan izinNya sahajalah aku mampu membantu mengubah kehidupan ramai orang dan menerima banyak testimoni Herbalife.

The feeling is always describable. Tak dapat aku nak tuliskan apa sebenarnya yang ada dalam hati. Bangga, gembira, syukur, nak peluk orang , dan macam-macam lagilah. - PRICELESS

Everytime pengguna yang ambil produk dan mendapat result testimoni Herbalife yang baik, it always makes me want to cry. It's not just about losing weight. It is more than that. It is something that other products will not give them.

Jika ini masih lagi bukan satu sebab kenapa aku pilih Herbalife sebagai career, aku tak tahu apa lagi sebab yang aku perlu harapkan.

Thank you Allah! Thank you Herbalife!

p/s: Kepada sesiapa yang ingin mendapat sendiri testimoni Herbalife dan melantik saya sebagai Coach Herbalife, email ke aziera@azierayazid.com atau SMS ke 017-9360797

No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...