Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Tuesday, September 8, 2015

Kenapa Diet Dengan Herbalife Tak Berhasil?

Diet Dengan Herbalife:  Kenapa Tidak Dapat Menurunkan Berat Badan?


Selama lebih 6 tahun saya menggunakan produk Herbalife, dan menjadi Coach Herbalife, ramai yang bertanyakan pada saya mengenai program menurunkan berat badan dengan Herbalife. Saya juga telah membantu ramai orang mendapatkan produk ini dan mendapatkan hasil, walaupun kebanyakannya hanya melalui beli Herbalife secara online sahaja.

Dalam tempoh ini, saya telah menghadapi banyak pengalaman dalam maklumbalas daripada pengguna-pengguna produk Herbalife di seluruh Malaysia. Ada yang mengadu kepada saya mengenai kesan Herbalife yang mereka alami.

Kini saya ingin menulis tentang beberapa perkara mengenai diet dengan Herbalife, kenapa sesetengah orang dapat turunkan berat badan dengan banyak, tetapi ada orang yang tidak dapat hasil yang diinginkan?

Berdasarkan pengalaman saya sendiri, ada beberapa sebab mengapa diet dengan Herbalife tidak berkesan kepada seseorang itu. Antaranya ialah:-
  • Ada produk, tiada Coach
  • Tidak menggunakan produk yang sesuai dengan keperluan sendiri atau hasil yang diinginkan
  • Ada Coach tetapi tidak menggunakan khidmat Coach sepenuhnya
    • Ikut cara sendiri
    • Tidak mahu berterus terang dengan Coach
    • Malu nak bertanya soalan pada Coach
    • Tidak ikut menu yang disediakan oleh Coach
  • Cabaran dengan diri sendiri
    • Tidak berdisiplin dan komited
    • Tidak mahu mengubah cara pemakanan sedia ada
    • Mengharapkan kesan yang melampau


Oleh itu, jika anda baru berhasrat ingin mengikuti program turun berat badan dengan Herbalife, jangan risaukan diet dengan Herbalife tidak berhasil. Ini hanyalah jumlah yang kecil sahaja sedangkan terdapat berjuta-juta pengguna Herbalife yang telah berpuas hati dengan hasil yang mereka dapat dengan menggantikan sarapan sihat dengan Herbalife.

Sebab itulah semua produk Herbalife didatangkan dengan Coach Herbalife yang berpengalaman dan berilmu, seperti saya. Apa yang perlu anda lakukan ialah pastikan anda memilih Jurulatih yang anda selesa, percayai dan boleh membantu anda. Tidak kiralah sama ada secara berhadapan (face-to-face) atau secara online. Semuanya akan memberikan kesan positif dan baik untuk anda.

Tetapi, jika anda pernah menggunakan produk Herbalife tetapi gagal mendapat kesan yang diinginkan, jangan risau. Gagal sekali tidak bermaksud produk ini tidak sesuai untuk anda. Berikan peluang dan masa kepada Coach anda untuk membantu anda mencapai apa yang anda inginkan.


Jangan bertangguh lagi! Dapatkan produk Herbalife anda sekarang dan diet dengan Herbalife yang berkesan dengan memilih jurulatih yang terbaik untuk diri anda.

Aziera Yazid merupakan seorang Jurulatih Herbalife yang telah turun 18kg dengan produk Herbalife dan kini membantu ramai orang untuk menguruskan berat badan dengan produk Herbalife. Anda mungkin salah seorang daripada mereka yang bertuah berjaya menurunkan berat badan dengan bantuan Jurulatih Aziera Yazid. Hubungi Aziera sekarang untuk bermula!

photo 
     

No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...