Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Tuesday, February 8, 2011

Herbalife Spectacular 2011

Aku belum sempat nak cerita mengenai Majlis Herbalife Spectacular 2011, yang diadakan di Putrajaya Convention Center (PICC) pada 14 hingga 16 Januari 2011 yang lalu. Majlis ini merupakan acara tahunan yang diadakan oleh Herbalife untuk semua ahli bebas Herbalife bagi memberikan penganugerahan, pengenalan produk dan memperkenalkan individu yang telah berjaya dengan produk dan bisnes Herbalife.

Majlis ini memang meriah dan gemilang dan sangat sesuai untuk menyedarkan aku betapa bagusnya produk ini, dan kebaikannya. Di majlis ini aku dapat mendengar dan melihat testimoni semua orang yang telah berjaya selepas menggunakan produk-produk Herbalife, dengan mata kepala aku sendiri.

Aku juga dapat berjumpa dengan seseorang orang yang mengambil shake sehingga 12 kali sehari! Bayangkan betapa mereka ini telah menjadikan shake Herbalife sebagai satu rutin wajib, semata-mata untuk memastikan mereka mendapat kesihatan yang terbaik setiap hari.

Testimoni dari segi penurunan dan kenaikan berat badan juga tidak terkira banyaknya! Yang paling penting ialah mengetahui bagaimana produk ini bukan sahaja membantu kita mencapai berat badan yang diidamkan, tetapi juga mengekalkan kejelitaan, dan menjadikan seseorang itu awet muda. Aku diberitahu oleh seorang rakan bahawa sebaik sahaja kita mula menggunakan produk Herbalife, rupa paras kita akan seolah-olah terkunci disitu. Bermakna, walaupun usia kita bertambah, wajah kita akan tetap maintain muda. Wow! Menarik kan?

Selain daripada menambahkan pengetahuan mengenai produk, yang paling penting ialah aku berpeluang untuk bertemu dan berkumpul dengan rakan-rakan lain yang juga berkecimpung dalam bisnes Herbalife ini. Overall, semua orang terjerumus dalam bisnes Herbalife setelah diri sendiri menggunakan produk dan mendapat kesan yang terbaik. 


Ini gambar kami beramai-ramai termasuk Stella. (Lihat betapa aku masih perlu lagi turunkan berat huhu.)

No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...