Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Sunday, August 24, 2014

Kesan Herbalife selepas 5 tahun

Kesan herbalife selepas 5 tahun

Saya bermula menggunakan produk Herbalife sejak dari akhir tahun 2008 lagi. Ini bermakna sudah lebih dari 5 tahun saya menggunakan produk ini.

Kenapa saya mula menggunakan produk Herbalife? Faktor utama ialah untuk turunkan berat badan secara sihat. Saya rasa bersyukur kerana dengan izin Allah, saya diberi peluang untuk menggunakan produk ini. Daripada banyak produk dalam pasaran, dan daripada ramai orang di dunia, saya diberi kesempatan untuk mencuba dan terus menggunakan produk ini. Saya sangat bersyukur atas hadiah nutrisi yang diberikan oleh produk Herbalife.

Download ebook saya turun 18kg dengan Herbalife

Selepas berjaya turun 18kg, saya terus mengambil keputusan untuk berkongsi dengan orang lain mengenai kelebihan Herbalife dan membantu orang lain juga mendapat kebaikan produk yang hebat ini. Maka bermulalah perjalanan hidup saya sebagai seorang Coach Herbalife.

Dalam masa lebih dari 5 tahun, saya telah menjadi Coach Herbalife kepada ramai orang. Dalam masa 5 tahun ini, saya telah menjalankan perniagaan secara kaedah utama ialah melalui Internet. Orang yang saya dapat bantu datang dari seluruh Malaysia termasuklah Sabah dan Sarawak. Mereka telah memilih untuk beli Herbalife online, dan masih dapat turun berat dengan berjaya. Selain daripada Internet, ada juga pelanggan saya daripada kalangan orang yang saya kenal di sekeliling saya, atau melalui rujukan daripada orang lain.

Internet telah banyak menolong saya untuk berkongsi mengenai kebaikan Herbalife dan pengalaman saya menggunakannya, dengan orang lain. Walaupun saya melakukan Herbalife Online, saya tetap dapat menjalin perhubungan yang indah dan sangat bermakna dengan mereka yang telah menghubungi saya untuk bantu mereka turunkan berat badan. Saya ingin dapatkan Herbalife Online

Sejak menjadi coach Herbalife dari lebih 5 tahun yang lalu, saya telah berjaya membantu ramai orang turunkan berat badan. Walaupun, selepas 5 tahun ada juga yang sudah berhenti menggunakan produk herbalife ini. Tetapi ada juga yang masih tetap meneruskannya.


Apa yang menariknya, ramai mereka bermula dengan berat badan yang sangat tinggi, sama ada overweight ataupun obese. Dengan usaha mereka sendiri, mereka dapat mencapai penurunan yang mengujakan.. Ada yang dapat turun hingga ke berat ideal, ada juga yang dapat turun sedikit dan cukup berpuas hati walaupun masih belum mendapat berat ideal.

Sekiranya anda memilih untuk minum shake Herbalife, anda tidaklah wajib untuk minum buat selama-lamanya. Anda mempunyai pilihan untuk berhenti minum pada bila-bila masa sahaja, dan kesan sampingan Herbalife jika anda berhenti minum memang tiada yang negatif. Memang ramai yang menanyakan kepada saya mengenai perkara ini.

Saya tidak pernah menjangkakan sesiapa yang melantik saya sebagai coach akan terus minum shake sampai bila-bila. Memang normal apabila ada yang berhenti sekejap dan minum semula, atau ada juga yang berhenti terus. Tetapi ramai juga yang masih memilih untuk terus minum shake Herbalife sebagai hidangan sarapan mereka dan sebagai kaedah mengawal berat badan. Mereka memilih untuk terus sihat dengan Herbalife. Semuanya terpulang kepada pilihan masing-masing. 

Kesan Herbalife selepas 5 tahun

Kesan Herbalife yang saya telah lalui lebih dari 5 tahun ini ialah rasa sangat bersyukur dan berpuas hati kerana perkara-perkara berikut

  • Diberi peluang dan rezeki dari Allah untuk terus menggunakan produk Herbalife ini dan berpeluang berkongsi kebaikan Herbalife dengan orang lain
  • Dapat membantu orang lain merasai kehebatan dan merasai sendiri perubahan pada diri mereka dari segi kesihatan. Lebih bermakna lagi apabila mereka turut berkongsi dengan ahli keluarga yang lain dan kawan-kawan orang sekeliling mereka.
  • Dapat mengubah kehidupan seseorang menjadi lebih baik. Samada mendapat keyakinan diri lebih tinggi dari sebelumnya, dapat pakai baju dalam saiz yang diidamkan,hanya semata-mata kerana bertukar kepada hidangan makanan sihat yang jauh lebih baik daripada hidangan biasa.

Kesan Herbalife bukan setakat fizikal atau wang ringgit

Herbalife bukan setakat berjaya menjadikan diri saya lebih kurus. Keupayaan membantu insan lain mengubah diri mereka merupakan hadiah hidup saya yang paling benilai, Sudah lebih 5 tahun saya mengecapi hadiah ini. Insya-Allah dengan izin Allah saya akan tetap meneruskan misi saya membantu orang lain dan turun berat badan dengan Herbalife.

Apa yang saya sedari dalam pengalaman menggunakan Herbalife ialah, bagi mereka yang obese dan telah saya bantu untuk berjaya turun berat dengan Herbalife, telah memperolehi kesedaran mengenai kawalan makanan dan kawalan berat badan. Mereka tidak akan memperolehi semula berat yang asal sebelum Herbalife kerana mereka sudah faham mengapa berat mereka dulu sangat tinggi, dan mereka juga faham bagaimana mereka dapat mengelakkanya daripada berulang. Apa yang menyeronokkan ialah mereka sudah tahu cara berkesan untuk mereka mengawal berat badan, dan menurunkannya semula sekiranya perlu. Kesan Herbalife yang pasti bagi mereka ialah tidak akan kembali kepada berat ketika sebelum menggunakan herbalife.

Kesan Herbalife selepas 5 tahun bagi saya ialah perhubungan yang terjalin dengan semua orang yang saya jumpa disebabkan produk Herbalife. Walaupun ada di antara mereka yang saya tidak pernah bersemuka, kami tetap mampu menjalinkan hubungan yang sangat istimewa. Ia adalah satu perasaan yang istimewa bila menjadi seseorang yang boleh diharapkan di saat mereka memerlukan.

Semoga kesan Herbalife ini akan berterusan untuk selama-lamanya selagi hayat dikandung badan. Aminnn...

*Kesan penurunan individu adalah berbeza-beza. Hasil individu adalah tidak tipikal

5 comments:

  1. Ini adalah sangat benar. Ia juga baik untuk mengetahui bahawa terdapat minuman diet yang akan kehilangan berat badan dan rasa baik.

    herbalife malaysia

    ReplyDelete
  2. Saya juga berjaya turun 14 kilo dgn mngamalkn nutrisi Herbalife..Tq Allah..tq Herbalife..

    ReplyDelete
  3. saya ada kidney cyst boleh ke ambil herbalife ni sis..sebab ada soy.tq

    ReplyDelete
  4. Berat badan saya turun 12kg dalam masa 3 bulan. Hadiah terindah Dari Allah atas segala usaha dan pengorbanan saya dan suami. Cara hidup dan pemakanan sihat adalah kuncinya. Harapan saya agar terus dimurahkan rezeki dalam Herbalife ini dan dapat berjasa pd yg memerlukan bimbingan ttg pemakanan sihat dan nutrisi lengkap.

    ReplyDelete
  5. Utk pesakit kencing manis blh ke minum Herbalife ni puan

    ReplyDelete

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...