Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Monday, December 26, 2011

Back in business

Salam semua! Saya sudah kembali dari bercuti :)

Seronok betul dapat bercuti dengan keluarga, terutama apabila dapat percutian oleh Herbalife!*

Untuk yang masih belum tahu, saya baru pulang daripada percutian Royal Carribean Cruise Singapura- Penang-Melaka pada 19 hingga 22 Disember yang lalu. .*

Perasaan belayar atas cruise dengan keluarga tercinta - PRICELESS.

Saya akan ceritakan dengan lebih lanjut dalam post akan datang. Post ini hanya untuk maklumkan yang saya sudah bersedia untuk kembali bekerja keras bagi mencapai percutian yang akan datang pula.*

Tokyo 2012! Tak sabar rasanya!

Sementara itu, kepada sesiapa yang ingin mendapatkan maklumat lanjut berkaitan produk Herbalife, keahlian Herbalife, atau untuk mendapat percutian seperti saya dalam perniagaan ini, boleh hubungi saya ;)

p/s: Semua ahli yang mendaftar berpeluang mendapat percutian dengan Herbalife sekiranya anda berminat menjalankan perniagaan ini secara serius. Dapatkan tiketnya daripada saya sekarang!

* Pendapatan tertakluk kepada invididu (atau contoh )digambarkan dan bukan purata

No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...