Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Sunday, November 8, 2009

Akan bercuti selama 2 minggu

Dah lama tak menulis dalam blog disebabkan kesibukan tahap melampau, dengan kerja sepenuh masa dan separuh masa, dan kerja-kerja di rumah sebagai isteri dan ibu.

Diet tak menentu, workout tak jalan. Boleh dikatakan semuanya berterabur. Walau bagaimanapun urusan-urusan Herbalife masih diteruskan seperti biasa. Nak timbang berat tak berani, tapi masih maintain saiz dan kecantikan hehehe.

Cuma nak maklumkan di sini yang saya akan berada di luar kawasan/ unreacheable dari tarikh 20 November 2009 hingga 3 Disember 2009. Kepada sesiapa yang ingin menghubungi saya untuk tempahan/pertanyaan mengenai Herbalife bolehlah dibuat sebelum/selepas tarikh tersebut.

Nanti saya akan postkan phone number dan email untuk dihubungi pada masa ketiadaan saya itu. Kesibukan yang melampau ni pun adalah sedikit sebanyak disebabkan oleh urusan selama 2 minggu itu. Tunggu saya kembali nanti dgn post yg lebih kerap, dan lebih menarik. Insya-Allah.

Doakan saya selamat pergi dan kembali ye :D

No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...