Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Tuesday, April 10, 2012

Produk Herbalife macam pisang goreng panas!


Yup, inilah yang aku selalu sebut-sebutkan sejak kebelakangan ini. Memang betul-betul macam goreng pisang panas. Terutamanya F1 perisa Chocolate dan Cappucino. Sama juga macam Teamix.

Tapi jangan confuse Produk Herbalife sama macam pisang goreng pulak ye. Ini cuma perumpamaan sahaja. Pisang goreng tidak mempunyai khasiat sebanyak yang ada dalam produk-produk Herbalife. Makan shake Herbalife juga tak perlu risau dengan lemak berlebihan ;)

Mungkin ramai yang sudah tahu bahawa aku tinggal di Kuantan dan biasanya untuk pelanggan di Kuantan, aku akan edarkan secara direct sahaja, ke mana-mana sahaja tempat di dalam Kuantan ni. Jadi, proses untuk mendapatkan stok produk daripada HQ Herbalife di KL ke Kuantan tentulah akan mengambil masa beberapa hari untuk sampai ke sini.

Tapi, bila sampai saja produk di Kuantan, kebanyakkannya akan dihabiskan dalam masa 24jam sahaja. Terutama sekali dua perisa F1 tadi tu lah.

Jadi, bila ada pelanggan yang ingin dapatkan barang secara terus, kedua-dua perisa tadi iaitu F1 Chocolate dan Cappucino, sangatlah susah untuk berada dalam stok. Hanya yang bernasib baik dan 'ada rezeki' sahaja yang akan dapat dua perisa ni jika request on-the-spot.

Sebab tu aku suka ingatkan supaya masing-masing dapat memahami masa yang diambil untuk penghantaran produk, dan menyediakan stok sendiri secukupnya sebelum betul-betul kehabisan.

Lagipun selain daripada perisa Coklat dan Cappucino, perisa-perisa lain macam Vanilla, Tropical Fruit dan Strawberry pun sedap jugak,kan? Tidak kisahlah apa-apa perisa pun asalkan kita tahu yang setiap shake Herbalife akan menyediakan hidangan  nutrisi lengkap, rendah kalori dan mengenyangkan.

Jadi, instead of makan pisang goreng, elok sangatlah kita tukar menu kita kepada shake Herbalife ^_^

Boleh hubungi saya untuk mendapatkan produk ini, sama ada anda di Kuantan atau di mana-mana sahaja. Download ebook saya untuk mengetahui kisah saya dan Herbalife.

Sumber foto : http://ligakampung.com

No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...