Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Thursday, June 28, 2012

Testimoni Herbalife: Yanty

Siapa kata orang obese sahaja mudah turun berat dengan produk Herbalife? Semua orang pun boleh dapat testimoni Herbalife dan turun berat jika ambil produk Herbalife secara konsisten dan berdisiplin, dengan panduan yang betul dari seorang Coach semestinya!

Ini testimoni Herbalife terbaru dari Yanty. Umurnya baru 27 tahun. Masih muda tetapi sudah tahu kepentingan untuk jadi sihat, dan ingin turunkan berat badan supaya nampak lebih menarik dan dapat berat ideal. Yanty sedar sejak dia belajar lagi yang produk Herbalife memang boleh membantu dia turun berat badan dengan sihat. Tetapi, hanya apabila dia sudah bekerja sahaja dia sanggup mengeluarkan perbelanjaan untuk membeli produk Herbalife bagi mencapai berat badan yang diidamkan.


Yanty sangat teruja bila beratnya turun sehingga 8kg! Menurut Yanty, dia sendiri tak pernah sangka dapat rasa berat dan bentuk badan sebegini. Bila bercakap mengenai testimoni Herbalife, memang boleh rasa keterujaan dia dengan results yang dia dah dapat!


Sekarang ni pun kawan-kawan sekeliling mula terpengaruh dengan pemakanan sihat yang diamalkan oleh Yanty dengan Herbalife, dan ahli keluarga mereka juga sangat menyukai produk Herbalife ini.

Jika Yanty boleh melakukannya dan mencapai berat yang diinginkan, anda juga boleh mendapat testimoni Herbalife seperti ini. Hubungi saya di nombor 0179360797 atau email aziera@azierayazid.com jika anda ingin lantik saya sebagai Coach dan dapat turun berat badan menggunakan produk Herbalife.


No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...