Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Monday, August 1, 2016

Coach Turun Berat Badan Aziera Yazid

Ini Blog Coach Turun Berat Badan Aziera Yazid


Sudah terlalu lama saya tidak menulis dalam blog ni. Mungkin dah bersawang agaknya. Mungkin ada yang menyangka bahawa saya sudah tidak aktif dalam bisnes Herbalife lagi. Tapi sebenarnya saya memang semakin aktif sekarang sebagai Ahli Bebas Herbalife Malaysia, hingga menyebabkan masa untuk menulis blog diabaikan. Maaf jika ada yang tertunggu-tunggu post dari saya.

Tahniah kepada ramai orang baru yang berminat mencuba produk Herbalife sebagai satu cara menurunkan berat badan dan memperolehi kesihatan lebih baik. Sejak kebelakangan ini, semakin ramai yang mencari produk Herbalife. Mungkin hendak kurus selepas raya agaknya. Lagipun tidak disangkal lagi ramai yang sedang mencari produk untuk membantu turunkan berat badan kerana kadar obesiti di Malaysia yang semain tinggi sekarang.

Anda memang orang yang beruntung kerana terjumpa dengan Blog Aziera Yazid, Coach Turun Berat Badan ini, Saya telah membantu ramai orang turun berat badan sejak hampir 8 tahun yang lalu. Ramai yang sudah mendapat testimoni Herbalife atas bantuan dan tunjuk ajar yang saya berikan.

Jadi, jangan bertangguh lagi kerana saya boleh membantu anda mencapai berat badan yang diinginkan. Sebagai seorang Coach Turun Berat Badan, saya bersedia memberikan tunjuk ajar dan panduan kepada anda mengenai pemilihan pemakanan yang betul, dan senaman yang sesuai untuk turun berat badan.

Terlebih dahulu, jika anda masih belum pasti kenapa anda perlu bermula, anda boleh baca sini untuk ketahui kenapa anda perlu kurus dengan Herbalife. Anda perlu memahami bahawa usaha ini tidak boleh ditangguh lagi. Anda perlu ambil keputusan untuk bermula sekarang!

Tetapi bagaimana pula nak mula dengan program diet Herbalife berkesan ni?

Jangan risau, anda hanya perlu menghubungi Coach Turun Berat badan Aziera Yazid di nombor 017-9360797 atau email sahaja ke aziera@azierayazid.com untuk mengetahui bagaimana anda boleh bermula dengan program Herbalife ini.

Sebagai seorang Coach, saya boleh bantu mencadangkan produk Herbalife mana yang sesuai untuk anda. Anda juga boleh memilih mana-mana pakej Herbalife yang sesuai mengikut keperluan.

Seterusnya, untuk memastikan anda mendapat hasil turun berat badan yang diinginkan, saya akan ajarkan cara makan Herbalfe yang tepat. Penggunaan Herbalife yang betul adalah penting untuk memastikan anda berjaya. Selain itu, saya akan sentiasa memberikan tindakan susulan bagi memastikan anda mengambil pemakanan yang tepat.


Saya seorang Coach Herbalife yang sudah turun lebih dari 20kg berat badan, dan telah membantu ramai orang. Saya sedia membantu anda untuk turun berat badan seperti saya.

photo 
     






No comments:

Post a Comment

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...