Follow my Instagram @azierayazid for latest update

Saturday, February 7, 2009

Teh Herbalife : Teamix before breakfast

Nak tahu apa kesan minum teh Herbalife sebelum breakfast?

Sebelum ni, kebiasaannya first sekali waktu pagi aku akan ambik shake (F1+F3) untuk breakfast, selalunya dalam pukul 8 pagi. Kalau aku bangun awal pun aku akan minum air kosong je before brakfast dengan shake.

Tapi sejak beberapa hari ni aku try amik teamix lepas bangun dari tidur. Kebiasaannya aku akan bangun pagi dalam pukul 6-6.15 am. So start 2-3 hari ni aku minum 1 mug teh Herbalife dulu. Lepas tu aku akan breakfast macam biasa. Ni aku cuba ikut kaedah cikemi yang amik teamix awal pagi before dia workout. Tapi amacam aku ni, belum ada lagi peluang nak workout awal pagi. Aku cuma amik untuk stay fresh early in the morning.

Jadi, sesiapa nak cuba minum teh Herbalife before shake breakfast, boleh cuba. Cuma pastikan gap antara tea mix dengan shake mesti sekurang-kurangnya 30 minit.

Aku tak sabar nak cuba teh Herbalife perisa  Peach  pulak lepas ni.

1 comment:

Penafian Tuntutan Ahli Bebas Herbalife

Disertakan Jenis-jenis Penafian Tuntutan dalam semua post blog Coach Bebas Herbalife Aziera Yazid:-

1. Kesemua Gambar Testimoni Atau Keberkesanan Produk:

"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"

2. Kesemua Gambar Gaya Hidup Atau Pendapatan:

"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata."

3. Kesemua Imej-Imej Produk Herbalife:

"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit."

Coach Herbalife

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...